martes, 23 de septiembre de 2014

LHko 5. maila Serantesera

Ostegunean Santurtziko Serantes mendira joan ginen LH.5 mailakoek. Metroz Kabiezes-era joan eta gero, mendian gora egin genuen "el rompepiernas" aldapa gogorretik (batere gogorra bilbotarrentzat!) eta honen ostean hamaiketakoa hartu genuen.
Hamiketakoaren geldiunea aprobetxatuz, jolas kooperatibo batzuk egin genituen ondo pasatzeko.
Indarrak berritu ondoren, tontorrerainoko bidea hartu genuen eta talde argazkiak hartu eta gero bazkaria hartu genuen.Jaitsiera Mamariga auzora egin genuen, beste ibilbide desberdin batetik baina pista ahalik eta gutxien erabiliz. Mamarigara ailegatutakoan, beste etenalditxo bat izateko aukera izan genuen jolas batzuk gehiago egiteko bueltarako metroa hartu aurretik.Egun izugarri ona egin zuen eta primeran pasatu genuen!!

El pasado jueves, los alumnos de 5ºEP fuimos al monte Serantes en Santurtzi. Llegamos en metro hasta cabieces y desde alli comenzamos el ascenso a la cumbre por la dura subida denominada "el rompepiernas" (para los de Bilbao, nada del otro mundo) y al acabarla comimos el "hamaiketako".Aprovechando este parón, llevamos a cabo unos juegos cooperativos para pasarlo bien.Tras reponer fuerzas, cogimos el camino hacia la cima, donde después de sacar la foto de grupo, comimos.El descenso lo hicimos hasta el barrio de Mamariga, por otro camino diferentes pero siempre intentando utilizar la pista lo menos posible. Cuando llegamos a Mamariga tuvimos la oportunidad de hacer otro descanso para realizar otro par de juegos antes de coger el metro de vuelta.Nos hizo un día estupendo y lo pasamos genial!